در شبی که تیم داوری عملکرد عجیب و غریبی داشت، الهامی و مهاجری امتیازات را تقسیم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
دو شکست در شروع لیگ برتر می‌تواند اوضاع هر تیمی را بحرانی کند، مگر اینکه نمایش تیم بارقه امید را در دل هواداران روشن کند.
جدال دو تیمی که فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده اند، با تساوی به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر از جوانگرایی حمایت کنند فولاد تا دو سال دیگر از خرید بازیکن بی نیاز می شود.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
دو تیمی که دارای کمترین شکست در لیگ برتر هستند، در هفته بیست و سوم برای حفظ رکورد خود تلاش خواهند کرد.
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
جیمی کویین در نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» نوشت: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.
در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
تیم جوانان ایران بعد از دو شکست در برابر تیم امید بلاروس دیروز در مسقط و در استادیوم سلطان قابوس یک بر صفر تیم عمان را شکست داد.
تیم نساجی مازندران با اتمام اردوی آنتالیا به ایران بازگشته و تمرینات خود را از یکشنبه آغاز می‌کند.
در صفحه یک امروز نسخه دیجیتال کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
دو خبرنگار نشریه اتلتیک، پیش بینی خود از فهرست نهایی آمریکا برای حضور در جام جهانی را منتشر کرده اند.
چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
مسابقات لیگ 2 که هر فصل در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته سوم از گروه ب ادامه پیدا کرد.
بارسلونا با اینکه در آلیانز آرنا مقابل بایرن مونیخ بار دیگر شکست خورد ولی نسبت به دو سال پیش تیمی متفاوت نشان می‌داد.
دو بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان، دیدار هفته نخست خود را بدون شماره به پایان رساندند.
به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.
خروج ۱۵۷ هزار مرد از بازار کار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ